، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

◕‿◕سانیا یکی یـدونـه خــآلــ ه♫

عکس نخودیـ:)

1392/5/19 17:18
نویسنده : خـآلــ ه
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...قلب

خوبید؟خوشید؟سلامتید؟...

ما بعد چند وقت اومدیم میدونم دیر شد قولشو زودتر داده بودم...آخ

سایز عکسم خیلی بزرگ بود بخاطر همین آپلودش خیلی سخت...قهر

به هر حال امروز موفق شدم آپلودش کنمـ...مژه

این اولین سونو اجی جون جونیه...هورا

اون دوتا کوچولو ک اندازه ی نخوده اون یکی یدونم...ماچ

اونم نوار قلبشه میزد تیک تیک الهی قربونت بشه خالهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله ی آریسا
16 تیر 92 16:36
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم الهی خدا حفظش کنه قلب کوچولوشو نگاه عزیزممممممممم نیومده بوووووووووووووس


مر30 خاله جونـ

ممنونمـ
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:17
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر
اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی

امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد


ممنونـ..

حتما