، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

◕‿◕سانیا یکی یـدونـه خــآلــ ه♫

4ماهگی یکی یدونه

1392/5/19 17:07
نویسنده : خـآلــ ه
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام...

بعد از مدت ها وقت کردم بیا برا آپ...

 بمشخید  وقت آپ نداشتم..یکی یدونم روز ب روز داره بزرگتر میشه تو شیکم مامانی

الهی قربونش بشه خاله...فرشته

قبلا نخود بود الان دیگه بزرگ شده نخود نیس.نیشخند

الان4ماهشه عشقم...فدای ناناسم بشم من.قلب

مامانیش رفته سنو الان عکسشو میذارم ببینیدخنثی

قربونش بشم ببینیدشماچ

داریم برا اومدنت لحظه شماری یکنیم یکی یدونه خالهدلقک

تا اپ بعدی بابایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

حسین
19 مرداد 92 17:15
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ های من هم یک سری بزنید
http://flashcards.blogsky.com/
http://kodakshop.blogsky.com/
ممنون



سلام...

حتما
خاله ی آریسا
20 مرداد 92 13:42
خب سرتون شلوغه دیگه
خاله ی عروس
مامانی
خب پس کی بیاد مارو از حال شما خبردار کنه آخه



سلام..

اره والا خاله جون...

خودم هستم عزیزم
خاله ی آریسا
20 شهریور 92 16:48
یکی یه دون اگه دختر خانومی روزت مبارک اما اگه آقا پسری اینو بدن که عااااااشقتیم
خـآلــ ه
پاسخ
خیلی خیلی ممنون خاله جون...